Az oldal sütiket (cookie) használ a felhasználói élmény növelésére. Az oldal böngészésével hozzájárulsz a sütik elfogadásához.
Termékek Menü

Kosár - Gyakran ismételt kérdések

Milyen lépésekből áll a rendelés?
1. lépés: Elérhetőségeid megadása. Téged akarnak elérni, nem a céget, akit képviselsz :) (El tudjon érni a futár, vagy fel tudjalak hívni hiba, módosítás, hiány esetén.)
2. lépés: Szállítási mód és cím megadása. (Hova kell vinni a csomagot?)
3. lépés: Fizetési mód és számlázási cím megadása. (Itt tudsz a szállítástól eltérő számlázási címet megadni, akár cég nevére is.)

 

Hogyan tudok ÁFÁ-s számlát kérni?
Minden csomaghoz mellékelem az ÁFÁ-s számlát.

 

Hogyan tudok ÁFÁS számlát kérni cégnévre?
Ha AZONOS a szállítási és számlázási cím, akkor az 1. lépésnél (Elérhetőségeid megadásánál) érdemes egyből bepipálni egy jelölőnégyzetet a céges vásárláshoz: "Ha a számlát VÁLLALKOZÁS/CÉG/E.V. nevére kéred..."
Ha KÜLÖNBÖZIK a szállítási és számlázási cím, akkor elegendő csak a 3. lépésnél (Fizetési mód) bepipálni egy jelölőnégyzetet a céges vásárláshoz: "CÉGKÉNT vásárolok vagy új számlázási címet akarok megadni."

 

Hogyan tudok visszalépni a kosárhoz és módosítani annak tartalmát?
A pénztár oldal jobb felső részén találod a "Vissza a kosárba" linket.

 

Hogyan tudok visszalépni és módosítani adatot vagy szállítási módot a pénztárban?
A fenti folyamatjelző csík alatti zöld lépésekre kattintva tudsz visszalépni.

 

Utánvétes fizetésre is van lehetőségem?
Természetesen, a fizetési módoknál találod ezt a lehetőséget.

 

Bankkártyás fizetésre van lehetőségem?
Igen, A termékek ellenértékét fizetheted ONLINE FELÜLETEN bankkártyával is. De NEM AUTOMATA a rendszer, azaz nem visz át egyből fizetési felületre az oldal.
Ha hiánytalanul összekészítettem a csomagod, (vagy ha beérkezett a termék külső raktárról,)
a fizetéshez szükséges adatokat emailben küldöm, az ebben szereplő linken keresztül intézhető a kártyás fizetés.

 

Átutalásra van lehetőségem?
Igen, A termékek ellenértékét fizetheted átutalással is. Emailben küldöm az adatokat csoamgolás után.
Ha hiánytalanul összekészítettem a csomagod, (vagy ha beérkezett a termék külső raktárról,) 
a fizetéshez szükséges adatokat emailben küldöm, az ebben szereplő linken elérhető a számla, mely alapján indítható az utalásos fizetés.

 

Hova írhatok fontos információt a szállítással kapcsolatban?
A vásárlási folyamat legvégén találod a megjegyzés mezőt, a "Rendelés összegzése" oldalon.

 

Személyes átvétel megoldható?
Nem. Nincs fizikai bolt. Én is dolgozom nap mint nap, a vállalkozói lét pedig nem mindig kiszámítható.

 

Mit jelent a "Raktáron"?
A termék raktáron van, azaz nem kell várni megérkezésre, beérkezésre, másik telephelyről való szállításra.

 

Mit jelent a "Külső raktáron"?
A terméknél előfordulhat pár munkanap csúszás. Ekkor a termék vagy megrendelés alatt van, vagy például egy másik telephelyen van raktározva.

 

Mit jelent a "Gyártás alatt"?
A terméknél előfordulhat hogy elfogyott a tesztelt, csomagolt készlet. Gyakran csak egy tesztelés vagy egy címkézés van hátra, hogy "Raktáron" állapotba kerüljön a termék.